Optimizing Netscape 4.7 + Getting 'Kdesu' and 'Kicq' to work

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Jan 15 22:13:31 EET 2001

On Sat, Jan 13, 2001 at 03:45:07PM +0000, Alexandros Papadopoulos wrote:
> Konstantinos Christidis wrote:
> >
> <snip>
>
> ayto an to kserei kapoios as to steilei sth lista endiaferei kai mena.
> Pantws ta fonts tou GRAFIS einai arketa kala gia mail kai web, apo
> apopsh mege8ous dhladh. An paikseis ligo me syndiasmous grammatoseirwn
> gia ta codepages ISO-8859-1 kai ISO-8859-7 prepei na ta blepeis ola
> arketa ka8ara. Gia True Type den gnwrizw, sorry.

  Γιατί ρε παιδιά, τι το περίεργο έχουν στην ρύθμισή τους οι γραμματοσειρές
TrueType; Έχω τέτοιες στα X εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου, από τότε που η
nVidia είχε βγάλει τους πρώτους X servers με 3D acc. - και ως «δώρο» είχαν
μέσα ενσωματωμένη υποστήριξη TT. :-)

  Πέρα από αυτά, ας περιγράψω τις ρυθμίσεις μου αυτή τη στιγμή. Έχω Debian
sid (unstable), με τα XFree86 4.0.2. Για TT δεν χρησιμοποιώ την ενσωματωμένη
υποστήριξη των 4.0.x, αλλά έναν ανάλογο εξωτερικό X font server ονόματι
xfs-xtt. Αυτόν τον έχω ρυθμισμένο έτσι ώστε μεταξύ άλλων να κοιτάει τον
κατάλογο /usr/lib/X11/fonts/TrueType, όπου βόσκουν μερικές TT γραμματοσειρές
της Microsoft (http://www.microsoft.com/typography/). Τέλος, στο
XF86Config-4 έχω ένα FontPath "unix/:7110", σύμφωνα με τη θύρα στην οποία
ακούει ο xfs-xtt. Έτσι, απλά κι ωραία, έχω κανονικά TT γραμματοσειρές στα X.

  Α, με την ενσωματωμένη υποστήριξη, είναι ακόμα πιο εύκολα τα πράγματα. Ένα
Load "freetype" θέλει στο Section "Module" και το κατάλληλο FontPath, και
αυτό ήταν.

  Από εκεί και πέρα, στο Netscape απλά επιλέγω τις κατάλληλες
γραμματοσειρές, δεν θέλει καμία ιδιαίτερη διαδικασία. Από μεγέθη δέχεται τα
πάντα, όπως είναι φυσικό. Για τα μενού και αυτά την δουλειά μου την κάνει το
grdb του GNOME, δεν είναι και τέλειο αλλά δουλεύει σχετικά καλά (έχω ακούσει
ότι το krdb είναι γενικά καλύτερο).

  Ξέρω, οι περιγραφές μου δεν είναι πια και τόσο αναλυτικές, αλλά τι να
κάνουμε...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr