Modules

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Mon Jan 15 19:46:01 EET 2001

In message <3A61E08C.B19597E3 at otenet.gr>,
    Pavlos Parissis <p_pavlos at otenet.gr> wrote:

> Hello all,
> Exw ena ATAPI CD-RW kai gia na to setarw diavasa to sxetiko HOW-TO kai
> olla phgan kala kai pleon grafw cd kai katw apo linux, alla thelw na
> rwtisw kati.
>
> Den mporw na katalavw giati den fortonei th module ide-scsi otan paw na
> prospelasw ena apo ta 2 cd.
> To CD-RW einai to sto hda->scd0 kai to CD-R hdb->scd1.

[snip]

> Lysei iparxei kai einai aplh, na paw sto rc.sysinit kai na tou pw na
> tis  fortonei sto boot
> alla pio nohma tha eixe na kanw afto afou exw support gia tis devices me
> modules me skopo na fortonontai mono
> otan aposxolw tis devices aftes.
>
> Den exw provlima me to na tis fortonw eksarxeis alla na hthela na dw
> giati o kmod den fortonei tis modules otan
> prepei.
>
> Pavlos

[snip]

Just a quick suggestion: Eixa dokimasei to ide-scsi prin apo arketo kairo (to
ebgala giati ena xazo cd player ekane kati poy gemize to system log me
invalid x kai I/O error y), kai 8ymamai oti eixa balei ena append="hdX=ide-scsi"
sto lilo.conf. Dokimase to gia ta devices soy...

Hope this helps!

Regards,
sb.

--