allh mia erotisi

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Mon Jan 15 10:53:08 EET 2001

Hello GreKoP,

> ti prepi na kano gia na egatastiso tin karta ixu maxi sound fortisimo.
> xrisimopii to tsipaki yamaha edge(kapos etsi legete)skopeuo na tin
> egatastiso se SUSE 6.3 giati varieme na agorasi to 7.0(tha perimeno na
> orimasi o pirinas 2.4)

Mathe akrivws me ti chip doulevei h karta diavase to sxetiko HOWTO gia sound kai ston kernel oti vreis

kate apo ton /usr/src/linux/Documentation/sound kane oti lene,kane kai ean search se

listes sxetika kai ean den ta katafereis sthle pali mail.

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life