Mandrake 7.2 + ÅëëçíéêÜ

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sat Jan 13 14:59:06 EET 2001

Στις Παρ 12 Ιαν 2001 17:34, γράψατε:
> Τελικά τα έβαλα τα ελληνικά με το mini-howto αλλά έβαλα και τον XFree 4.0.2
> ..
> Το θέμα είναι ότι τώρα πρέπει να ξανακάνουμε αυτά που λέει στο how-to αλλά
> όπου γράφεις el να βάζουμε gr, γιατί στον 4.0.2 το έχει σαν gr???

Δεν ξέρω, γιατί δεν έχω X 4.0.2. Υποθέτω πως το el πρέπει να γίνει gr παντού
(στις ρυθμίσεις δηλαδή) εκτός φυσικά από το locale, το οποίο παραμένει el και
el_GR. Φυσικά δε χρειάζεσαι τα αρχεία el και Compose, αφού τα X 4.0.2 έχουν
δικά τους. Αν βέβαια σου δουλεύει η όλη φάση όπως είναι (με τα el και
Compose), καλύτερα μην κάτσεις να βάλεις τα gr και Compose. Στην επόμενη
έκδοση των X δε νομίζω να υπάρχει gr, αλλά el. Αν πέρασες τα X 4.0.2 πάνω από
σύστημα με τα "δικά μας" Compose και el σωστά ρυθμισμένα, πιστεύω πως μόνο το
Compose θα έχει αντικατασταθεί, οπότε πρέπει να το ξαναβάλεις για να σου
δουλέψει το πληκτρολόγιο.