a2ps kai ellinika

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sat Jan 13 14:53:26 EET 2001

> Geia xara se olous.
>   Mipws exei kaneis kamia idea pws 8a typwsw ellinika me to a2ps?
> Prin biasteite, sas lew oti exei ginei compilation (kai exei dilw8ei sto
> a2ps.cfg) ws default encoding to "iso7", exei do8ei episis kai to "-X
> iso7" sto command line kata tin apopeira ektypwsis.
>   A, kai mi mou peite gia to a2ps4.0-greek, to exw ypopsi mou. Apla to
> a2ps-4.13 (to pio prosfato) einai poly pio "eksypno" anagnwrizontas
> diaforetikous typous arxeiwn kai epilegei analoga fonts klp.

Loipon, den eimai expert sto 8ema, alla borw na skeftw dyo tropous.
Enan kompso, kai enan "bouldoza".
Ksekiname me ti "bouldoza": Typwse me latin1 encoding, kai apla
"peirakse" to Fontmap tis ghostscript wste oi default grammatoseires
Times, Helvetica kai Courier na apeikonizontai stis antistoixes
Greek-Times, GRArial, kai Greek-Courier tou Graphis. Des kai
Hellenic-Howto, proteinetai i antistoixi syntagi gia Netscape.
Twra, i kompsi me8odos, einai na pros8eseis iso7 grammatoseires
ston katalogo $a2ps/fonts kai meta trexontas
$a2ps/afm/make_fonts_map.sh na pareis ena neo arxeio fonts.map.new
pou 8a valeis sti 8esi tou $a2ps/afm/fonts.map.
Vlepeis to a2ps psaxnei to kakomoiro na vrei iso7 grammatoseires kai
den tis vriskei... Den arkei na tou peis "typwse iso7", prepei kai na
tou dwseis iso7 grammatoseires.
A, sta parapanw $a2ps einai o katalogos tou a2ps, p.x. /usr/share/a2ps
kai to Fontmap to vriskeis ston antistoixo katalogo tis ghostscript, syni8ws
/usr/lib/ghostscript/5.50/  H'  /usr/share/ghostscript/5.50/.
H prwti lysi einai dokimasmeni kai sigouri, alla 8a sou antika8ista PANTOU
tis default grammatoseires me aftes tou GRAPHIS, kai, kaka ta psemmata,
den exoun tin idia poiotita. Ti defteri den tin exw dokimasei, alla
proteinetai apo to arxeio $a2ps/README. Pare backups gia ta panta, kai
min apotefteis ama den petyxei. Isws na xreiazetai na kaneis kai alla
pragmata gia na petyxei, isws na einai teleiws la8os.
Ama petyxei, pes to kai sti lista. 8a se voi8ousa perissotero, alla
pragmatika den exw ka8olou xrono.
Yparxei kai mia triti, teleiws hacker's style lysi: anoigeis ta .ps arxeia
pou sou paragei to a2ps p.x. me to kwrite kai sti 8esi twn kanonikwn
grammatoseirwn vazeis ellinikes. Den ti synistw.
Kali tyxi,
Dimitris