Ελληνικά + mysql

Peter Tselios tpe at x-treme.gr
Tue Jan 9 13:41:01 EET 2001

Καλημέρα σε όλους,
έχω την εξής απορία:
Θεωρητικά, όταν κάνεις sort by με τη mySQL μπορείς να πάρεις τα σωστά
αποτελέσματα ανν έχεις θέσει σωστά το charet (κατά το intallation(?)) .
Διαφορετικά τα εμφανίζει όπως νομίζει αυτή (και όταν έχεις Ελληνικά +
Αγγλικά τα αποτελέσματα είναι άστα να πάνε...),
Τώρα,
α)    δεν είναι δυνατό να κάνω compilation της mySQL.
β)    Πρέπει να εμφανίζονται σωστά τα αποτελέσματα της mysql μετά από sort.
γ)    Στους πίνακες έχω Ελληνικά + Αγγλικά και θα προτιμούσα η σειρά να
είναι Ελληνικά και Αγγλικά (αν και ξέρω ότι γενικά αυτό είναι δύσκολο).

Καμιά ιδέα;
Ευχαριστώ,
Peter Tselios