2.4.0 networking ?

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sun Jan 7 22:11:01 EET 2001

On Sun, Jan 07, 2001 at 04:25:42PM +0200, Filippos Slavik wrote:
> Kalhmera,
>
> Antimetopizw dyo poly perierga problhmata me ton 2.4.0 se RH 7.0. Afou
> loipon katebasa ta sources tou 2.4.0 kai ekana to compile tou kernel me gcc
> 2.96 parathrw ta parakatw:

..[snip]..

  Χωρίς να είναι σίγουρο ότι φταίει αυτό, _μην_ τον μεταγλωττίζεις με τον
gcc 2.96. Η RedHat μπορεί να έκανε τη μαλακία να βάλει έναν τελείως
development gcc που απλά δεν κυκλοφόρησε ποτέ (το μισό γνωστό σύμπαν τους
βρίζει γι' αυτό, και με το δίκιο τους), αλλά τουλάχιστον έβαλαν και έναν
παλιότερο (νομίζω τον egcs 1.1.2) που τον ονόμασαν kgcc, και τον προτείνουν
για την μεταγλώττιση του πυρήνα.

  Α, και δεν είναι RedHat 7.0, αλλά 7. Το τμήμα του μάρκετινγκ που έχουν
έκρινε προφανώς ότι το μηδενικό από πίσω δεν ταιριάζει στο τρέχον προφίλ της
εταιρείας. :-P

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr