ping

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Wed Jan 3 01:09:01 EET 2001

On Wed, Dec 27, 2000 at 09:07:40AM +0200, Christos Ricudis wrote:
> Hello Giorgos!
>
>   On 26 Dec 00, Giorgos Keramidas wrote to All with subject "Re: ping":
>
>  >> Geia hara
>  >>  re pedia pos tha mporousa na kano min apantaei to ping otan
>  >> kanou ping pano sto Server.
>
>  GK> Kai psakse ta rules gia filtrarisma twn ICMP packets.
>
> Akoma perimenw KAPOION na moy dwsei mia PEISTIKH AITIOLOGIA gia na kopsei ta
> ICMP echo replies.

Ricudi sunel8e!

Na allakseis ton mail client sou giati sto diko mou mail den eprepe na
apanthsei, kai upopsiazomai oti gia pollosth fora exei skisei ta prekia
sta In-Reply-To headers.  Ego san kalo blaka pou eimai apanthsa sto arxiko
question.

Twra an htan hli8ia erothsh, ligo me noiaz'...

- giorgos