Mandrake 7.2 + Ελληνικά

George Billios nope at otenet.gr
Wed Jan 3 00:16:01 EET 2001

Παιδιά καλησπέρα,
μετά από αρκετό καιρό αποφάσισα να ξανασχοληθώ με Linux και επέλεξα το
Mandrake 7.2 που το βρήκα στο CD του RAM. Το πρόβλημα που έχω είναι το εξής.
Αν και εγκαθηστώ στο πακέτο ΓΡΑΦΙΣ για ελληνικά και έχω το GRkbd αντί για
ελληνικά βλέπω ερωτηματικά (?). Η πλάκα είναι ότι πιο παλιά που το ΓΡΑΦΙΣ
ήταν στην αρχή, σε σύστημα με SUSE είχε δουλέψει άψογα. Έχω διαβάσει τα How
to's αλλά δεν υπάρχει κάτι σχετικό. Επίσης στην επιλογή για γλώσσες για το
πληκτρολόγιο του KDE 2 δεν υπάρχουν τα ελληνικά ενώ στο παλιότερα σύστημα
τότε με το kikbd είχε τα ελληνικά. Αν μπορείτε βοηθήστε.