Lilo and viruses

Sotiris grad0145 at di.uoa.gr
Wed Feb 28 10:46:01 EET 2001

Theodore Lytras <aspirin at myrealbox.com> wrote in message
news:mailman.982789270.8063.linux-greek-users at hellug.gr...

> Με την ευκαιρία να αναφέρουμε οτι το Linux σαν λειτουργικό
> είναι απρόσβλητο από ιούς, από τη στιγμή που κανένας δεν
> μπορεί να κάνει καμμία μεταβολή στο σύστημα και τα
> προγράμματά του, δουλεύοντας σαν απλός user. Τα Windows
> βέβαια, είναι άλλο καπέλο.

Afto den einai sosto pou les.
1. Kaneis den doulevei os aplos xristis sto linux tou, alla os root. Kathe
kakopisto rpm/binary mporei na
se katastrepsei opoiadipote stigmi.
2. Akoma den exoun e3elihtei oi ioi/worms tou linux toso polu. Ta unix einai
ena analogo paradeigma.
 Opote as perimenoume kai as min eimaste viastikoi.
3. Mporei mia diergasia (ios) na trexei me dikaiomata root esto kai an eisai
aplos user?
4. Akoma kai gia enan aplo user na xasei to diko tou directory apo enan mi
root io, einai kati askimo.

Telika pistevo oti einai noris gia tetoia megala logia.
H moni amina pros to paron einai to opensource.

Sotiris