Lilo and viruses

nikosladis at yifan.net nikosladis at yifan.net
Wed Feb 21 15:51:25 EET 2001

Στις Τετ 21 Φεβ 2001 21:27, γράψατε:
> Sotiris wrote:
> > Geia.
> >
> > Exo to suse 7.0 kai win98 sto idio pc
> > Gia boot evala tin teleftaia(?) version tou lilo: 21.6
> >
> > Sto menu mou dinei epiloges: suse,linux kai windows.
> >
> > Otan fortono linux/suse ola ok.
> > Otan fortono windows mou petagete ena minima oti to bios exei enan
> > epikindino io.
>
>  Mipos exeis to virus check tou BIOS enabled ???
>  Ayto to minyma sou to petaei to BIOS  i kapoio antivirus ??
>  An einai apo antivirus mporei na nomizei oti o lilo einai ios. An einai to
> bios tote thelo perissoteres leptomereies. Alla omos to bios petaei
> minymata mono otan o MBR allazei.

Ontos kata 99% afto simvainei, eite einai energopoiimeno to virus check tou
BIOS i mporei na einai to antiiko ton windows. Prosoxh mono ean
hrisimopoiiseis Norton zita na ginei inoculation tou MBR allios tha sou to
allaksei me to palio MBR. ( sinithos to Norton apla sou leei oti to MBR
allakse kai an gnorizeis tin allagi afti i thes na apokatastisei tin "taksi"
To BIOS sinithos leei oti isos iparhei epikindinos ios).

Vevea iparhei panta kai i pithanotita na efages io......