X ... denied !!!

Haris Koutsouris harisk at epmhs.gr
Wed Feb 21 10:38:02 EET 2001

Έχω ένα αντίστοιχο πρόβλημα,
Redhat 7.0 που λειτοργεί σαν Χ-TERM, μετά από αλλαγή IP Address ,
είναι αδύνατο να πατήσεις πλήκτρα και εικονίδια στο  desktop σε περιβάλλον
gnome και CDE.
Το πρόβλημα φαίνεται να είναι authentication. κάποιο pointer για rtfm
σχετικά  με
το authentication στα X θα με βοηθούσε ιδιαίτερα,

Ευχαριστό πολύ.