samba kai error

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Tue Feb 20 17:19:01 EET 2001

On Mon, 19 Feb 2001, Thomas N. Stefanidis wrote:

> Kalispera,
> Estisa ena mandrake linux kai to evala se local lan me 2 win 98 pc.
> Sto diktio fenontai kanonika,alla otan paw apo ta win98 pc na dw to
> linux mou vgazei to e3hs :
> "ο επιλεγμένος υπολογιστής δεν έλαβε την αίτηση σας.Ξαναπροσπαθήστε
> αργότερα."
> Episis otan prospathw apo to linux na dw ta alla 2 pc,mou zhtaei
> kwdiko,enw den exw valei kwdiko gia ta share twn win98.
> Kamia idea?

a) bale to log level tou samba toulaxiston sto 3
b) *diabase* to error log

Mou myrizei gia security = tade error...

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

I just realized that my whole attitude towards life can be summarized
with the phrase "let's get it over with"...     Self