Network Book

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Tue Feb 20 00:32:01 EET 2001

On Mon, 19 Feb 2001, Fotos Georgiadis wrote:

>                        παρά ελληνικό μήπως εννοούσες ;;

Eχμμμ ναι:-)

> Συμφωνώ και επαυξάνω πάντως σε αυτά που είπες !

Πάρε για πάραδειγμα τα "παράθυρα" που λένε τον proxy μεσολαβητή, πιστεύω
ότι θα ήταν καλύτερο αν δεν μεταφράζονταν όλα αυτολεξεί.
Από τα win2000 : "ο υπολογιστής σας δεν κατάφερε να αποσυμπιέσει ένα
φασόλι" (μου φαίνεται κάτι με JAVA είχε να κάνει αυτό:-) αντε τώρα να
βγάλεις άκρη αν πήρες "OS" ή κουζίνα:-0

Φιλικά,
Δημήτρης