win+linux serial

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Feb 19 22:10:02 EET 2001

On Mon, Feb 19, 2001 at 07:12:21PM +0200, Harris Kosmidhs wrote:
> Exo sundedemena win3.1 me linux slack7.
> Apo ta 3.1 sundeomai me telnet sto linux meso seiriakhs (agetty). Pos
> mporo na metafero arxeia? (up/download) xreiazetai extra programma?

  Χρειάζεται το πρόγραμμα τερματικού που έχεις στα παράθυρα να υποστηρίζει
κάποιο πρωτόκολλο μεταφοράς (zmodem, ymodem, xmodem με σειρά προτίμησης),
και στο linux να έχεις το αντίστοιχο πρόγραμμα (sz, sb, sx). Εγώ αυτά τα έχω
από ένα πακέτο με όνομα lrzsz, εσύ ψάξε.

  Εναλλακτικά, μπορείς να συνδέσεις τα μηχανήματα με PPP (pppd στο linux,
trumpet winsock στα παράθυρα), και να κάνεις τη δουλειά σου με τα γνωστά
telnet και ftp.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr