cache DNS

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Mon Feb 19 16:48:01 EET 2001

When the time was Sun, 18 Feb 2001 23:34:46 +0000, Alex wrote....

   ->Exw thn entypwsh oti an den shkwnetai aytomata apo ta rc scripts o
   ->named, antistoixa den katebainei aytomata. Epeidh exw syndesh dialup ton
   ->shkwnw mono afou synde8w sto net, ara manually. Pantws opote exw
giati afto?
eixa provlima me ton netscape otan hmoun ektos net alla lithike vazontas stp /etc/named.conf:
 forward only;
 forwarders 195.170.0.2;195.170.2.1;};

Sto komati options katw apo to dir.

   ->ksexasei na kanw stop kai ginei reboot, meta exw thn entypwsh oti den
   ->exoun apo8hkeytei sthn cache ta sites pou episkefthka thn teleytaia
   ->fora. Kapoia lookups xreiazetai na ksanaginoun dhladh.
otan les exeis thn entypwsh th ennois?
kanei dig se sites pou eixe mpei kai den ta vlepeis?

Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life