Dummys guide to being a dummy

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Feb 19 15:40:01 EET 2001

Hello All!

Twra teleytaia psaxnw na brw ena biblio. Katelhksa sto symperasma oti eimai
pleon toy eparkous eksypnos kai 8elw na ginw hli8ios. Kai psaxnw na brw ena
biblio poy na ekshgei pws 8a to kanw ayto, bhmataki bhmataki kai oxi aplws
legontas moy na kanw ayto kai ekeino kai to allo. Ma, de 8a me boh8hsei
kanenas? Toso kairo prospa8w monos moy kai den katafera tipota. Dokimasa ta
panta. Eida thleorash. Akousa spice girls. Phga fantaros. Aposth8isa oles tis
proeklogikes dhlwseis toy prw8ypourgou. Phra MCSE. Den ginetai tipota,
eksakoloy8w na eimai teras eksypnadas. Ma den yparxei epitelous kanena biblio
gia na me ma8ei pws na ginw ki egw Paylos Parisshs?

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.