Den yparxei arteti free RAM

Thomas N. Stefanidis thomas at prometheas.gr
Sat Feb 17 14:41:01 EET 2001

Kalhspera se olous.
Egatestisa mandrake 7.1 se P-200 me 2GBh.d. me dokimes sthn RAM,apo
64-96-128MB..alla sinexws vlepw oti h free
RAM mou einai peripou 2-3MB...Kathe fora pou allaza RAM(prostiki h
aferesi) ekana new install gia na eimai sigouros
oti ola ginontai kanonika.
Dokimasa akoma kai typical installations alla pali h free RAM mou einai
poly mikri.(swap memory dinw kathe fora to diplasio apo thn ram poy exw
kai vaze to swap memory sto telos tou diskou)
Mhpws den kanw kati swsta?Sas exei tixei kati tetoio?

Eyxaristw poly.

Thomas