SOLVED (?) Re: hosts.lpd

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Thu Feb 15 13:50:02 EET 2001

I wrote:

> Thimiste mou, giati den to briskw :
> poia h sintaksi sto hosts.lpd an thelw
> na kanw allow olikliro domain, giati
> an balw IP/Netmask den to pernei (lpr-0.50)

Xmm, telika den ginetai pia, koitaksa sta sources tou lpd,
kai apo ekei sta sources ths glibc :

/*
 * XXX
 * Don't make static, used by lpd(8).
 *
 * This function is not used anymore. It is only present because lpd(8)
 * calls it (!?!). We simply call __invaliduser2() with an illegal rhost
 * argument. This means that netgroups won't work in .rhost/hosts.equiv
 * files. If you want lpd to work with netgroups, fix lpd to use
ruserok()
 * or PAM.

Opote kai egw tha balw ena + , kai tha rithmisw to access apo to
firewall.

Thnks osous mou apantisan.

roryt