Linux boot disk

usura usura at pathfinder.gr
Tue Feb 13 16:37:00 EET 2001

Geia sas,
xriazomai na kataskevasw mia disketa me linux i opoia
prokite na xrisimopoih8ei san boot device se ena systima xwris
hard disk.
H disketa arkei mono na periexei enan kernel kai mia statically
linked efarmogh.
Ayto pou katafera na kanw mexri twra einai:
Ftianxw ena ext2 file system se mia disketa, kai ekei antigrafw
to image tou kernel (vmlinuz).
me xrhsh tou loopback eftiaksa ena 2 MB image (ext2) gia na
xrisimopoih8ei me to initrd, kai ebala ekei mesa tin efamorgi
me onoma /initrd. Gzipara to image kai to ekana copy ki ayto
mesa stin disketa.
Eftiaksa ena lilo.conf gia ti disketa kai egkatestisa to lilo.
Dokimasa na tin bootarw sto PC pou tin eftiaksa, kai ola doulepsan
swsta:
o kernel forto8ike, aposimpiestike kai etrekse, brike ola ta devices
ekane extract to initrd.gz pou tou eixa dwsei, fortose to file
system pou ipirxe sto image sto ramdisk kai apo ekei etrekse kanonika
to /initrd.
ola mia xara. otan omws epixirisa na bootarw ayti ti disketa sto
PC opou proorizete na xrisimopoih8ei (o opoios einai enas 486/100
me 8 MB ram) den doulepse. Den forto8ike kan o lilo.
Molis pige na bootarei emfanistike mono to L apo to LILO kai amesws
meta o ari8mos 04 04 04 na epanalambanete sinexos.
Mpika sto BIOS kai allaksa to primary hard disk apo auto se none,
alla to apotelesma itan to idio mono pou anti gia 04 , ebagze 01 01.
O kernel eixe ginei compile se pentiumIII alla eixa dilwsei san
processor type 486. O kernel einai o 2.2.18.
An kserete kati boi8iste me.
eyxaristw.
U.