ssh cvs & wincvs problem

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Mon Feb 12 09:37:01 EET 2001

On Thu, 8 Feb 2001, Dimitris Beletsiotis wrote:

> Geia sas.
>
> Exei xrhsimopoihsei kaneis to wincvs gia na sundethei se Linux pou
> periexei cvs tree xrhsimopoiontas ssh gia encryption?
>
> Sthn etairia mou xrhsimopoioume RedHat 7.0 sto opoio einai egkatisthmenos
> ssh daemon (openssh) kathos kai to source code kapoion applications (meso
> cvs). Prospathoume
> na sundethoume apo Win clients pou trexoun to wincvs xrisimopoiontas to
> ssh gia authentication kai encruption kai sto wincvs pairnoume to mhnuma
> "configure password authentication first".
>
> Na shmeioso oti ssh sundesh (xoris wincvs) leitourgei kanonika. Epishs exoun
> ginei
> oi ruthmiseis pou anaferontai sto FAQ wincvs kai ssh tou www.wincvs.org.
>
> Euxaristo, Dimitris.

(sorry gia thn ka8ysterhsh, hmoun net-deprived)

Edw exw lysei to problhma ypoxrewnontas tous xrhstes na kanoun prwta ssh
login ston server, kai to WinCVS na kanei tunneling mesw tou proyparxontos
ssh link. Xrhshmopoiei akoma pserver bebaia....

Tassos

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

I just realized that my whole attitude towards life can be summarized
with the phrase "let's get it over with"...     Self