Re: Ελληνικά

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Sat Feb 10 16:39:01 EET 2001

On Sat, 10 Feb 2001 Apostolos Kefalas wrote:

> Na ypo8esw oti exeis "peira3ei" katallila to Netscape.ad

Κι εγώ θα υποθέσω ότι απαντάς στο δικό μου μήνυμα μιας και ο τίτλος
"χάθηκε":-) Εχω πειράξει κατάλληλα το .ad αλλά έτσι που το ψαξα λίγο
παραπάνω κατάλαβα ότι μάλλον η γραμματοσειρά που είχα βάλει (δεν ήταν από
το hellug) ήταν κακοφτιαγμένη. Τεσπά, όπως και να χει τώρα με αυτές που
κατέβασα από το graphis βλέπω παντού ελληνικά, εκτός από κάποιες
επεξηγήσεις σε links (πχ στο hellug εκεί που λέει 'τι είναι το linux'
η επεξήγηση για το link βγαίνει ακαταλαβίστικα. Επίσης δεν μπορώ να γράψω
(πχ σε search engines κλπ κλπ). Παρατήρησα επίσης ότι δεν έχω fixed width
font για 8859-1. Μπας και μπορεί κανείς να μου πει πως θα το φτιάξω;

Φιλικά,
Δημήτρης