Μικρο-πρόβλημα με τα ελληνικά

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Fri Feb 9 21:56:01 EET 2001

Καλησπέρα,
Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα :
Ενώ τα Χ διαβάζουν και γράφουν κανονικά ελληνικά, ο Netscape ναι μεν τα
διαβάζει αλλά γίνονται κάποια λάθη, πχ στην www.hellug.gr το "Φίλων" το
διαβάζει "Φίιων" με λίγα λόγια το "λ" μερικές φορές το διαβάζει ως
"ι" επίσης μερικά widgets βγαίνουν με "χαλασμενα" γράμματα τέλος σε όλες
τις φόρμες δεν μπορώ να γράψω ελληνικά. Να σημειωθεί ότι έχω ορίσει ως
charset το iso-8859-7 κι έχω βάλει και γραμματοσειρά που να το
υποστηρίζει. Η έκδοση είναι η 4.71, υποψιάζομαι ότι μπορεί να γίνει κάτι
από xresources αλλά δεν έχω ιδέα πως να το κάνω.

Φιλικά,
Δημήτρης