cdrecorder question

Nick Apostolakis nickapos at agriroot.aua.gr
Thu Feb 8 15:36:00 EET 2001

exw ksanagrapsei kamposes dekades apo autin tin marka twn cds
oso gia na to dw se allo leitourgiko den exw allo leitourgiko mono linux
palia eixa kai ena freebsd alla to evgala logw eleipseis xwrou.

pantws auto me to grasarisma pou eipe o giannis einai mia kali idea
 tha to dokimasw

|                   Nick Apostolakis                           |
|  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr n1978 at yahoo.com            |
|  Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos                  |