Konqueror stability

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Wed Feb 7 21:07:00 EET 2001

The Reverant <reverant at freemail.gr> said:

> Javscript enabled, apla arketa scripts den ta bgazei
> sosta. An thimamai kala, mexri tora den mou exei
> kollisei (sigsegv) oute mia fora. Antithetos o
> netscape to xabaaaaa tou.
>
> The Reverant

Kat' arxin prepei na milame gia Konqueror >= 2.1Beta2.

Defteron kalo einai na paizei QT>2.2.0, kai ta kdelibs,
kdesupport na einai idias imerominias me ton Konqueror.

Emena o Konqueror me kdelibs, kdesupport 26/01/2001,
Blackdown JRE 1.3, Flash 4.0 gia Linux, Qt 2.2.2
einai teras sta8erotitas. Merika javascripts den paizoun,
(eidika ta IE-specific), alla vevaia den katareei to programma.
O Konqueror 21/01/2001 omws edine sigsegv ka8e treis kai ligo.

Dimitris