Radius Authentication

Antonis Malihutsakis linux at malihu.gr
Wed Feb 7 11:42:02 EET 2001

Kalhmera se olous,

8a h8ela an mporei kapoios na me boh8hsei sto parakatw problhma pou
antimetwpizw.
Exw enan Radius Server (Cistron - an kai to idio symbainei kai me allous
radius pou exw dokimasei) ston opoio kanoun authentication kapoioi
Access Servers. Bazontas ta username kai ta password kanonika sto arxeio
"users" to authentication ginetai kanonika. Otan omws mesa sto idio
arxeio dhlwsw ton xrhsth kai tou pw oti einai xrhsths tou systhmatos -
opou kanei authentication apo to "/etc/passwd" mou bgazei oti einai
lathos. To 8ema einai oti auto symbainei mono otan o client prospa8ei na
kanei authentication mesw tou Access Server. Otan kanw authentication
mesa apo enan radiusclient pou trexw se ena linuxaki to authentication
ginetai kanonika. Apo oso katalabainw prepei na mhn katalabainei o NAS
kati me ta shadow passwords tou unix. Exei kaneis kamia idea ti mporei
na symbainei?

Euxaristw,
--
Antonis Malihutsakis