και μια που λέγατε για browsers ...

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Feb 6 14:41:01 EET 2001

Στις Tue, 6 Feb 2001 14:31:07 +0200
"Elias Giannakopoulos" <eddie at bug.gr> έγραψε:

> 100%
>
> den eimai dikigoros kanenos, oute roufianos, oute tsiraki.
> gi'aytous tous logous kai gia merikous allous prosopikous
> kai isws me ligoterh simasia den tha to kanw, oute tha to
> ekana pote.

Kakws proseblithis, den eixa kanena skopo na se prosbalw (eks ou kai to
smiley).
Eimai sigouros pws oti les to les me kali diathesi (alliws tha me eixes
brisei idi). Kai ayto pou sou eipa (na tou zitiseis esy ta mails kai oxi
na ta dwsw egw) einai 100% alithino kai to kanw 100% gia logous eygeneias.
Gia na dimosiopoiithei mia allilografia, prepei na symfwnoun kai ta 2
meri. Egw sou prosferw tin diki mou sygkatathesi.

> den etrexa na yperaspistw kanenan oute tha to ekana eykola.
> yparxoun POLLOI kai MEGALOI blakes sto subject web.

Wraia, symfwnoume. (elpizw na min eimai se aytous :)

> kai na sou pw kati teleytaio ?
> tha me boleye prwsopika PARA poly an yphrxan standards.
> den tha xreiazotan na trellenomai me tis paraxenies tou kathe
> browser..

Ma yparxoun standards re agori mou, apla kapoioi ta agnooun. Thes apo
amatheia, thes apo asxetosyni, thes apo otidipote allo, ta agnooun.
Afierwse 2 meres sto http://www.w3.org na deis ta HTML standards (kai ta
DOM, kai CSS) kai tha deis poso pio apli tha ginei i zwi sou. Tha
stamatiseis akoma kai na grafeis diples selides :)

Filika,
Michalis