firewall technologies via ADSL

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Feb 6 11:01:01 EET 2001

On Mon, Feb 05, 2001 at 04:00:09PM +0000, George Daflidis-Kotsis wrote:

> Nees etairies 8a mpoun afou katargh8ei to monopwlio tou OTE, pragma pou
> logika 8a ginei twra konta, tou xrono den stamataei to monopwlio tou OTE?

  Το μονοπώλιο του ΟΤΕ μας τελείωσε, αυτή τη στιγμή η αγορά των
τηλεπικοινωνιών θεωρητικά είναι απελευθερωμένη. Στην πράξη θα περάσουν
μερικοί μήνες πριν γίνει οτιδήποτε από άλλη εταιρία, γιατί, απ' ότι είχα
διαβάσει κάποια στιγμή, και το νομοθετικό πλαίσιο δεν είναι ακόμα κατάλληλο
για τις νέες συνθήκες, και δεν έχουν γίνει και άλλες κινήσεις (π.χ. ο ΟΤΕ να
δηλώσει πόσο θα νοικιάζει το υπάρχον δίκτυο και τον εξοπλισμό στα τηλεφωνικά
κέντρα).

> H Freeserve apo oso 3erw me to SurfTime paketo sou prosferei dwrean
> thlefwnhmata se off-peak wres kai sabbatokuriaka.

  Ναι, το είχα δει αυτό όσο ήμουν πάνω να το έχει αρκετός κόσμος, θα είναι
καλή φάση να δούμε τέτοια κι από εδώ. Εδώ που τα λέμε, όποτε έχω κάνει
συζήτηση με Αμερικάνους ή Καναδούς πάνω σε αυτό το θέμα, έφαγα χοντρό
δούλεμα, αυτοί το έχουν πια δεδομένο ότι για το internet δεν έχει
χρονοχρέωση το τηλεφώνημα. Άντε, και στα δικά μας. ;-)

> To NATed service stous perissoterous ISP einai USB. Prosoxh giati ta
> Alcatel modems pou dinoun (toulaxiston pou dinei h BT) gia to NATed
> service, ena pou moiazei me salaxi, einai patata, se win xanetai apo
> to OS suxna-pukna, den uparxoun drivers gia linux/feebsd, uparxoun
> kati beta drivers mono gia Mac kai kati tetoia koula.

  Α ναι; Κι ο ΟΤΕ τέτοια πρέπει να δίνει, τουλάχιστον στο NOC του ΑΠΘ που
είχα δει όταν το πήραν ένα τέτοιο τους έδωσαν. Άντε να δούμε...

> (H dikia mou egkatasta8hke molis thn Paraskeuh me la8os configured router,
> 8a sas pw entupwseis otan mou settaroun swsta ton router.)

  Ελπίζω να μην σε χρεώνουν παραπάνω επειδή στον ρυθμίζουν αυτοί αντί να σε
άφηναν να τον ρυθμίσεις μόνος σου (=καλύτερα), ε;

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr