Και μια που λέγατε για browsers ...

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Feb 6 09:37:01 EET 2001

Στις Mon, 05 Feb 2001 22:12:51 +0000
Alexandros <A.Papadopoulos at bradford.ac.uk> έγραψε:

> λάθος.
>
> Filos mou asxoleitai me web design. Xrhsimopoiei Flash/Director/Java3D
> shmata systhmata, pou na katsei na asxolh8ei o an8rwpos me Linux? Den
> nomizw na yparxoun akoma ta swsta paketa gia tetoiou eidous
> epaggelmaties, kai toulaxiston sthn arxh 8a einai poly dyskolo gia
> opoiondhpote 8elei na kanei DOYLEIA kai oxi na exei ena mhxanhma na
> paizei kai taytoxrona na kanei ta basika...

Απ' ότι βλέπω και για σένα είναι άγνωστες λέξεις. Hint hint, δεν έχει
σχέση με λειτουργικό σύστημα, έχει σχέση με standards. Σαν να μου λες ότι
ένας ηλεκτρολόγος δικαιολογείται να μην ξέρει τις πύλες επειδή υπάρχουν
προγράμματα που φτιάχνουν διαγράμματα. Ή ότι ένας μηχανικός αυτοκινήτων
δικαιολογείται να μην ξέρει τι είναι και πως ρυθμίζονται οι βαλβίδες,
επειδή υπάρχουν τα computer που τις ρυθμίζουν.
Δεν ζήτησα (εγώ τουλάχιστον) ποτέ από κάποιον να κάνει οποιαδήποτε
παραχώρηση για να ικανοποιήσει έναν ιδιότροπο web-browser (ναι, για τον
Netscape μιλάμε). Ζητάω όμως, για να μην πω απαιτώ, να σέβονται τα
standards για να έχω εγώ τη δυνατότητα να αναπτύξω τη δική μου υλοποίηση,
χωρίς α χρειάζεται να μαντεύω τι εννοεί η κάθε MS με το τάδε tag, και
χωρίς να είμαι υποχρεωμένος να ακολουθώ κάθε φορά τα tags που έβγαλε στην
προηγούμενη έκδοση ο MS browser.

<snip>

--
Michalis Kabrianis