Και μια που λέγατε για browsers ...

Nikos Mavroyanopoulos nmav at hellug.gr
Tue Feb 6 04:01:01 EET 2001

On Tue, 06 Feb 2001 01:20:05 +0000 Alex <apapadop at brad.ac.uk> wrote:

> Αχ-αχ... αν είναι "έτσι είμαστε και αν σας αρέσει" η φιλοσοφία του
> Linux, δεν έχει προοπτικές για πραγματική ανάπτυξη. Αν θέλεις να
> κερδίσεις τον κόσμο πρέπει να προσπαθήσεις, χωρίς να υποβιβάσεις το
> προϊόν [1] φυσικά, να τους "αγκαλιάσεις" και αυτούς. Το Linux αν δεν
> κάνω λάθος εξαπλώθηκε τρομαχτικά όταν άρχισε να γίνεται κάπως πιο φιλικό
> στον τελικό χρήστη.
Δεν μπορώ να σε καταλάβω. Είναι πολυ λογικό για κάποιον να αγοράσει
ενα προιον και να έχει απαιτήσεις απο αυτό. Αυτος που έβαλε linux όμως
δεν αγορασε τίποτα, αλλά συνήθως έχει τις απαιτήσεις που θα είχε απο
κάποιο πρόγραμμα που ο άλλος πληρώνεται για να κατασκευάσει.
Το εσείς οι linuxάδες φτιάξτε το linux γιατι δεν μπορώ να δουλέψω είναι απαράδεκτη
πρόταση. Αν δεν του αρέσει κάτι να κατσει να το φτιάξει.

Αν ΟΛΟΙ λέγαν εσεις (οι Linuxαδες) φτιάξτε το Α πρόγραμμα που
χρησιμοποιώ στα windows και μου αρέσει, τότε δεν θα υπήρχε κανένα
πρόγραμμα στο Linux. Το Linux (σαν λειτουργικό) υπάρχει επειδή
μερικοί κάτσανε και φτιάξαν αυτά που πιστεύαν οτι είναι απαραίτητα.

Γι'αυτό αν μπορείς να βοηθήσεις βοήθα. Αλλιώς μην
έχεις την απαίτηση να τρέξουν 10 προγραμματιστές να
φτιάξουν αυτα που ζήτησες. Και ναι, ίσως κάποιος
να κάτσει να το κάνει, αλλα λέγοντας του: "έβαλα τα γέλια
μόλις είδα το πρόγραμμα σου", δεν βοηθάει.

> Επειδή αν ο κόσμος δεν χρησιμοποιεί κάτι, γιατί να αναπτύξει εφαρμογές ή
> ακόμα και σελίδες συμβατές με αυτό; Γιατί να είναι συμβατή η σελίδα του
> ΧΥΖ web designer με Linux όταν, όπως είπε ο Μιχάλης, δεν χρησιμοποιούν /
> νοιάζονται για / έχουν ακούσει το Linux; Δεν μπορούμε να περιμένουμε
Δεν πρόκειται για το Linux σε αυτήν την περίπτωση. Πρόκειται
για το web το οποίο είναι ανεξάρτητο λειτουργικου. Αν η
σελιδα δεν φαίνεται παρα μόνο στα windows, δεν είναι web
σελίδα αλλα windows σελιδα. Ο web designer, δεν υπάρχει λόγος
να αποκαλείται web designer, αλλα ms-windows designer.
Ίσως αν αντικαταστήσουν το www.selida.gr με mswww.selida.gr να
είναι πιο κατατοπιστικό για την σελίδα.

> φυσικά από όσους happily χρησιμοποιούν windows να καταλάβουν πόσα
> σημαίνει για σένα αυτό που ονομάζεις "ελευθερία"! Άρα ναι, είναι δουλειά
> των Linuxάδων να δείξουν κάποια πράγματα στο ευρύτερο κοινό. Εξάλλου
> ένας Linuxάς που θέλει να ασχοληθεί και με web design / multimedia
> γιατί να αναγκάζεται να χρησιμοποιεί άλλο λειτουργικό; Με το να
> περιορίζεις το κοινό του Linux στους "πιστούς" και να αντιμετωπίζεις
> τους υπόλοιπους σαν "άσχετους", περιορίζεις τις δυνατότητες του Linux,
> πιστεύω.
Στη δουλειά μου όταν δεν γινόταν αλλιώς χρησιμοποιούσα και nt και
sco, solaris και ότιδήποτε χρειαζόταν. Οταν μπορώ να επιλέξω
χρησιμοποιώ linux.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr