Και μια που λέγατε για browsers ...

Panagiotis Voudouris voudouri at cs.bris.ac.uk
Tue Feb 6 01:16:00 EET 2001

Alexandros wrote:

> Filos mou asxoleitai me web design. Xrhsimopoiei Flash/Director/Java3D
> shmata systhmata, pou na katsei na asxolh8ei o an8rwpos me Linux? Den
> nomizw na yparxoun akoma ta swsta paketa gia tetoiou eidous
> epaggelmaties, kai toulaxiston sthn arxh 8a einai poly dyskolo gia
> opoiondhpote 8elei na kanei DOYLEIA kai oxi na exei ena mhxanhma na
> paizei kai taytoxrona na kanei ta basika...

Ma den eipe kaneis na kanoun to authoring se linux. Fusika 8a ginei se
dreamweaver/golive. Mazoxes einai na xtupiountai me html source? E3allou
oi web-designer einai genika asxetoi apo computers. Siga mhn ma8oun kai
linux. To en-logw site pantws douleuei se netscape 6 (etsi leei, de
dokimasa) kai einai gegonos oti o Netscape 4.x einai gia ta mpaza
mprosta ston ie5. Gia na katebasw konqueror...

> "foberos" designer pou eftiakse to site ths Comdex. Basika einai douleia
> twn Linuxadwn na ftiaksoun ergaleia filika pros tous ypoloipous
> epaggelmaties. Skepsou twra na sou steilei ena mail aytos kai na sou pei

Giati na mh bgalei h macromedia ena port tou dreamweaver?