firewall technologies via ADSL

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Mon Feb 5 23:32:14 EET 2001

On Mon, 5 Feb 2001 George Daflidis-Kotsis wrote:

> Nees etairies 8a mpoun afou katargh8ei to monopwlio tou OTE, pragma pou
> logika 8a ginei twra konta, tou xrono den stamataei to monopwlio tou OTE?

Το γεγονός ότι ο OTEnet γίνεται free νομίζω τα λέει όλα, ήδη έχουν αρχίσει
οι διαγωνισμοί και εμφανίζεται πολύ δυνατή η Deutche-Telekom. Το καλό με
τις νέες εταιρείες είναι ότι θα βάζουν ADSL και πάνω σε ήδη υπάρχουσες από
τον ΟΤΕ γραμμές.Οσο για το μονοπώλιο, ναι του χρόνου σταματάει αν και
αρχικά είχα ακούσει ότι θα καταργούταν μέσα στο 2001.

> Xlwmo, etsi kai arxisoun na paizoun ADSL to briskw duskolo na baloun 0800
> noumero. H x-treme den to eixe prospa8hsei gia polu ligo kai meta - fantazomai -
> den ante3an?

Το 0800 είναι κάτι πλέον από σίγουρο, φαντάσου το κόστος ανά μήνα για
κάποιον που έναν πχ email server τι θα πρέπει να πληρώνει τον μήνα για να
είναι όλη τη μέρα online με το ΕΠΑΚ...περίπου 1,1 εκατ το χρόνο συν την
συνδρομή στον ISP (που αν κρίνω από τις τιμές της ISDN θα είναι αναλόγου
βεληνεκούς), κόστος πολύ βαρύ για κάποιον απλό ιδιώτη. Βέβαια -προσωπική
άποψη- το ADSL δεν ενδείκνυται για κάποιον ο οποίος απλώς "σερφάρει", όσο
για τις άλλες δουλειές με πιάνεις αδιάβαστο μιας και δεν ξέρω τίποτα για
τις μεταπτώσεις του ADSL.

Φιλικά,
Δημήτρης