firewall technologies via ADSL

DJ Art djart at linux.gr
Mon Feb 5 22:10:08 EET 2001

George Daflidis-Kotsis wrote:

> Kai liga einai, an skefteis pws osoi exoun arketo traffic wste na tous
> xreiazontai oi ADSL (an kai to bandwidth den einai pote arketo) plhrwnoun
> polu parapanw apo 21.000 to mhna ston OTE gia dialup ~ 40kbps.

> Xlwmo, etsi kai arxisoun na paizoun ADSL to briskw duskolo na baloun 0800

Μισό λεπτό, το DSL δεν είναι dialup ??? Άρα πως γίνεται χωρίς 0800 να
τους έρχεται φτηνότερο με 21.000/μήνα από ότι τώρα με το "OTE gia dialup
~ 40kbps."

Για εταιρείες που είναι 24ώρες dialup online μιλάς ??? (έτσι έχεις
δίκιο. Οι "απλοί" surfers, όμως ??)

Το 0800 είναι ένα μεγάλο όνειρο που πρέπει να γίνει πραγματικότητα. Όλα
τα άλλα βολεύονται. Αν είναι να το "κοπανήσουν" 20.000 το μήνα και είναι
0800 το dialup θα μου έρχεται κάτι παραπάνω από ότι πληρώνω τώρα με το
~45 kbps ΣΥΝ τα αστικά. Γιατί 20.000 είναι το πάγιο μόνο του ISP, αν
υπάρχει και πάγιο της τηλεφωνικής εταιρείας ανεβαίνει, αλλά με τη
διαφορά του ότι είσαι 24 ώρες online και έχεις μεγάλη διαφορά στην
ταχύτητα. Έτσι είναι ωραίο. Αν όμως αφαιρέσουμε το 0800, δηλαδή το 24h
ώρες online, δηλαδή το να γλιτώνω τα αστικά, τότε είναι μαλακία
δυστυχώς, και θα το βάλουν μόνο όσοι χρειάζονται bandwidth όπως είπες.

(όλα αυτά δεδομένου ότι τώρα που το ψιλοπαρακάνω με το Internet και τα
αστικά, πληρώνω 40.000 το δίμηνο λογαριασμό ΟΤΕ και πάγιο ΟΤΕνετ (μαζί
όλα αυτά))

όλα αυτά όμως ωραία τα συζητάμε και τα λιγουρευόμαστε. Εγώ έχω ακούσει
κάποια άλλα πράγματα, όπως το ότι η Ελλάδα δεν έχει και τόσο μεγάλο
bandwidth για να έχει γύρω στο 1 mbps (lite DSL) ο κάθε φοιτητής/surfer,
όπως και το ότι οι τεχνικοί του ΟΤε έχουν την κακιά συνήθεια να μονώνουν
τα καλώδια με χαρτί!!!!

Άρα δεδομένου των όλων "σκοτεινών" σημείων που μπορούμε να κάτσουμε και
να ανακαλύψουμε, ακόμα κι αν δεν δούμε DSL, καλό θα ήταν να είμαστε 24h
online, έστω και με το ποταπό ~45 kbps .... Θα είναι μια καλή αρχή ;-)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras