cdrecorder question

Nick Apostolakis nickapos at agriroot.aua.gr
Mon Feb 5 20:11:05 EET 2001

hello all

edw kai 2 meres antimetwpizw ena provlima me to cdrecorder mou philips
3610

otan paw na grapsw ena cd mou vgazei to eksis error:
Disk type: Short strategy type (Phthalocyanine or similar)
Manuf. index: 27
Manufacturer: Prodisc Technology Inc.
Blocks total: 335100 Blocks current: 335100 Blocks remaining: 72826
Starting to write CD/DVD at speed 2 in write mode for single session.
Last chance to quit, starting real write in 1 seconds.
Waiting for reader process to fill input buffer ... input buffer ready.
Performing OPC...
cdrecord: Input/output error. send opc: scsi sendcmd: retryable error
CDB:  54 01 00 00 00 00 00 00 00 00
status: 0x2 (CHECK CONDITION)
Sense Bytes: F0 00 03 00 00 00 00 19 00 03 78 F7 73 02 00 00
Sense Key: 0x3 Medium Error, Segment 0
Sense Code: 0x73 Qual 0x02 (power calibration area is full) Fru 0x0
Sense flags: Blk 0 (valid)
cdrecord: Resource temporarily unavailable. OPC failed.
cdrecord: fifo had 128 puts and 0 gets.
cdrecord: fifo was 0 times empty and 0 times full, min fill was 100%.

mipws to exei ksanadei kaneis ?
me to sigekrimeno configuration tou mixanimatos ( pirinas, distribution )
exw grapsei polla cdxwris na exw pote provlima.

|                   Nick Apostolakis                           |
|  e-mail: nickapos at agriroot.aua.gr n1978 at yahoo.com            |
|  Web Site: http://agriroot.aua.gr/~nickapos                  |