firewall technologies via ADSL

Giannis Paterakis jpat at egnatia.ee.auth.gr
Mon Feb 5 20:06:08 EET 2001

On Mon, 5 Feb 2001, I.Ioannou wrote:

> Ayto pou me endiaferei einai an arxisan na bazoun, poioi,
> (sta sites pou eriksa molis mia matia den blepw tipota),
> eixa minei sto oti ADSL mono stin UK yparxei (gia Eyrwpi milaw).
>
> Kostos, taxytites (pou tin aneferes) klp.

Timologia den exoun bgalei akomh..gia thn wra tisleitourgoun pilotika
kai dinoun se idiwtes (bysmatwmenous?) se diafora merh ths athinas (denk
serw pia) kai sto kentro ths thessalonikis mono....

Ta ypoloipa sta eipa:)
Lene oti apo to pasxa kai meta tha tis bgaloun sto emporio...

                      Department of Mechanical Engineering
                      Aristotle University of Thessaloniki
				   Hellas