firewall technologies via ADSL

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Mon Feb 5 17:33:10 EET 2001

On Mon, 5 Feb 2001, I.Ioannou wrote:

> BTW, exeis plirofories gia to ADSL stin Ellada ?

Το μόνο που είχα ακούσει περί των εξελίσεων στις επικοινωνίες ήταν ότι
πριν μπει το 2001 ο ΟΤΕ είχε εγκαταστήσει κάποια πιλοτικά ADSL στο Πεδίο
του Αρεως, ότι ο otenet θα γινόταν free isp (βλ.x-treme), ότι το πάγιο για
ADSL θα πήγαινει 21000δρχ/μήνα (ακατέβατα), ότι θα μπουν νέες εταιρείες
στο παιχνίδι κι ότι μελλοντικά όλοι οι isp θα έχουν τηλέφωνο από 0800
(χωρίς χρέωση). Επίσης θα αρχίσουν και προσφορές για τα αστικά πχ στην
Αγγλία μια εταιρεία προσφέρει δωρεάν αστικά τηλεφωνήματα για κάθε
σαββατοκύριακο. Τέλος ένας γνωστός μου στην Αγγλία μου είχε πει ότι
μερικοί εγκαθιστούν ADSL κουτιά στις γραμμές με έξοδο USB!.
Προσωπικά πιστεύω ότι το 2002 θα βλέπουμε ADSL σε ένα ποσοστό 40% στους
home users, ενώ οι επιχειρήσεις, portals κλπ κλπ θα είναι όλοι με ADSL.

Φιλικά,
Δημήτρης