Linux on Production Workstations.

tOm_dR tdritsas at hellug.gr
Mon Feb 5 15:16:14 EET 2001

Genikes symvoules:
    Vale ena Windows theme sto KDE!!! einai poly symantiko oi xrhstes na
ksegelastoun oso to dynato kalytera kai na nomisoun pws den allaksan kai
toso polla pragmata. O mozilla exei pishs ena theme pou ton kanei OLOIDIO me
ton exploder. Vale afta kai epishs allakse thn onomasia tou shortcut tou
mozilla se "Internet Explorer", tou Konqueror se explorer ktl ktl to kserw
pws ta syxenesai afta , alla ti na kanoume! Epishs Vale na fortwnei mia
"peiragmenh" eikona sto BOOT tou KDE pou na leei Microsoft Windows 2002 , i
kati tetoio. Min agnoeis ton psychologiko paragonta, paizei MEGALO rolo.
Episis poli shmantikh einai h xrisi enos NT Terminal Server o opoios tha
stelnei stis ypoloipa PC me linux kai TS clients tis efarmoges twn Windows
pou den mporeis na apoxoristeis arxika. Ayto mporeis na to xeis gia to
metavatiko stadio, meta otan nomizeis vgazeis kai ton T. Server kai meneis
eleftheros kai wraios! ;-)

*Mail:
            1) Aethra
           Poly kalos mail client (tha xei teleiwsei mexri to kalokairi
            2) Magellan
           eksisou kalo outlook clone , kai afto tha teleiwsi mexri to
kalokairi
            3) Evolution
            ta idia me to magellan alla gia Gnome. Agnwsto pote tha
teleiwsei.

kai oi treis client tha exoun Groupware servers (sto styl tou exchange) kai
oi treis einai open source, stin periptwsh tou Magellan kai tou Evolution,
tha einai kai o server Open Source.

Links: http://www.thekompany.com/projects/aethera/
          http://apps.kde.com/na/2/counter/id/299/hp
          http://linuxberg.ntua.gr/gnomehtml/preview/78046.html
*Office

            1)OpenOffice(staroffice)
            2)Koffice
            3)Corel WordPerfect Office 2000

ta prwta dyo einai opensource alla DEN anoigoun engrafa tou office arketa
kala. To trito ,einai commercial, kai to exw testarei stin windows ekdosi.
Mou anoige engrafa tou office TELEIA!!. To provlima einai pws den to exw dei
stin ekdosi gia linux kai den kserw ti kanei me ta ellinika se ayto. Einai
pantws Koryfaio (allithia mou aresei pio poly apo to M$office) kai stin
ekdosi gia windows pou to doulepsa itan apolafsi. Kostizei 20-25 xiliades i
standard ekdosi se linux. Enallaktika mporeis na doulepseis me ton Wine
Emulator (www.winehq.org) i na stiseis ena NT terminal Server me M$office
(pio kala me corel office, an den doulevei me Greek i Linux ekdosi) panw tou
kai na doulevoun me clients se linux oi ypoloipoi.

*Memonomena programmata

Visio ---->Kivio
poli kalo replacement, (www.koffice.org)

PowerPoint -----> Kpresenter
episis aristo, to proteino anepifilakta! (www.koffice.org)

Access----->ReKall
akomi den exei anakoinwthei alla exw sizitisei me tin etaireia pou tha to
vgalei kai mou xoun pei pws tha einai ena M$Access clone to opoio tha
xrisimopoiei Python , anti gia VB. Tha anakoinwthei i prwti ekdosi se kana
dyo vdomades Perissoteres plirofories: www.thekompany.com

Internet. Exploder -------> Mozilla , Konqueror
se periptwsi pou PREPEI na xrisimopoihseis IE dokimase tin lysi me ton
Terminal Server pou eipame kai parapanw.

ASP---->JSP
dokimase afto ton translator apo ASP se JSP (java server pages)
http://www.tvobjects.com/products/products.html

Getright , godzilla(download managers) ------> Kmago
http://apps.kde.com/na/2/info/vid/2423

IRC---->KVirc