Linux on Production Workstations

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Mon Feb 5 12:52:09 EET 2001

Στις Δευ 05 Φεβ 2001 08:43, ο/η E.A.Neonakis (Linoperamata Power Station PPC)
έγραψε:

> Μόνο μια ερώτηση: Παίζουν τα ελληνικά τραπεζικά και οικονομικά sites, πχ
> eurobank.gr, pksec.gr, portfolio.gr κ.λ.π.;

portfolio.gr: ναι. Βέβαια δε δέχθηκα ένα cookie (πάγια πολιτική), και είχα
ένα κενό πάνω πάνω στην οθόνη. Μετά ξαναπήγα και το δέχθηκα, και
δε συνάντησα άλλο πρόβλημα. Μου δείχνει και ένα αστείο κόκκινο P
αριστερά από τη διεύθυνση.
eurobank.gr: ναι. (παρατήρηση: φταίει που είναι ώρα χρηματιστηρίου και όλα
αυτά κατεβαίνουν με 1K/sec;)
pksec.gr: όχι. Θέλει αποκλειστικά IE 5. Άμα κάποιος μου στείλει τι αναφέρει
ο User Agent του IE 5, ίσως να μπορέσω να το "ξεγελάσω".

Υπενθυμίζω ότι μιλάω για τον Konqueror > 26/01/2001 (2.1Beta2 αν θέλεις)

Και τώρα μια δοκιμή για IE 5: μπείτε σε ένα αργό ftp site, π.χ.
ftp.sourceforge.net και κλάψτε.