gcc update

Claudio Bandaloukas rdfm at libero.it
Mon Feb 5 01:26:21 EET 2001

On 14:50, domenica 04 febbraio 2001, Alexandros Papadopoulos wrote:

> H SuSE exei (sth v6.4 toulaxiston) default ton gcc 2.95.2, alla oles oi
> endeikseis einai oti den douleyei swsta...

Kai egw pou nomiza oti mono to kernel kai to yast pou bazoun einai gia ta
mpaza ;-)

> Polla perierga mou kanei o 2.95.2 pou den kserw se ti ofeilontai, px
> leei "permission denied" otan paei o root h kai o kanonikos xrhsths na
> kanei compile arxeio me perms 777? Ginetai na sbhsw teleiws to 2.95.2
> kai meta na balw ton pio palio, h 8a pa8ei amok to systhma?

Ama ta @#%£$%# rpm sou to epitrepoun, bgale oti exei sxesh me ton compiler
kai 3anabale to, ama pia den katalabainei tipota, grapse ta rpm ekei pou
prepei kai dwse sta sources na katalaboun ;)

> Ta exw xasei...(pali) :-)
Teleutaia fora pou epa0a tetoia nila, itan otan prospa0hsa na dw an o 2.96
douleuei wraia katw apo Mandrake 7.2... den doulepse ;-)

Douleuei twra i Debian!