DVD Ripping & DivX;-) Creation under Linux

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at tzanidakis.gr
Sun Feb 4 07:46:13 EET 2001

Γεια σε όλους,
είδα να αναφέρεται το DivX;-) σε προηγούμενα post. Μήπως ξέρει κάποιος
κάποιο πρόγραμμα για ripping (DeCSS...) και συμπίεση σε MPEG-4 για
δημιουργία αρχείων DivX;-) από Linux ? (στα windoze έχω τα προγράμματα αλλά
δεν έχω χώρο στην partition τους για το rip...).
Ομολογώ ότι δεν έχω ψάξει ιδιαίτερα για το θέμα γι' αυτό για να μη σας
ζαλίζω αν ξέρει κάποιος κάποια σελίδα σχετική με το θέμα θα με βοηθούσε.

Φιλικά,
Μανώλης