Linux on Production Workstations

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Feb 2 14:14:01 EET 2001

> Αυτό το βλέπω σαν πλεονέκτιμα περισσότερο παρά μειονέκτιμα.

Δυστυχώς... Αρχίζουν προβλήματα του τύπου "πως να δουλέψουμε έτσι", "το
τμήμα μηχανογράφησής μας δεν ξέρει τι του γίνεται" κλπ κλπ κλπ
Η σωστή αντιμετώπιση είναι "εκπαίδευση" των χρηστών και όχι "εξαναγκασμός"
:)

> "Δε με ενδιαφέρει."  :)

Λίγο κοντόφθαλμο, δεν νομίζεις? Ωραία το λες (κι εγώ, δεν έχω κανένα
πρόβλημα να το πω :) όσο δεν είναι ευθύνη  σου. Μόλις γίνει ευθύνη σου,
την πάτησες. Η απάντηση "δεν με ενδιαφέρει" δεν υπάρχει...

> Μια φορά θα setαριστεί ένα PC σωστά και μετά θα γίνει cloning. Θα βλέπει
> Ελληνικά.

Ουουυουουουου :)

> Αυτό μάλιστα είναι σοβαρό :(

Κι όμως είναι το πιο εύκολο να αντιμετωπιστεί. Ένα μηχάνημα με Win-Word
κλπ κλπ από το οποίο θα "περνάνε" και θα "αλλάζονται κατάλληλα" όλα τα
κείμενα που μπαινοβγαίνουν στην εταιρεία (υπό την προϋπόθεση ότι θα
μπορείς να κάνεις ένα export προς το StarOffice που να δουλέψει).

Άνθρωποι
> StarOffice. Και ναι κάνει ότι κάνει το Word /Excel / Office. Δεσμεύεσαι
> από τις εκτυπώσεις των Ελληνικών αλλά είναι αυτό που λες...

Κάνει ότι και τα άλλα, αλλά όχι με τον ίδιο τρόπο. Και όταν μιλάς με
ξανθιά μπουμπού που κάνει την γραμματέα, αυτό είναι πρόβλημα

> Ολα εξαρτώνται από το είδος της εταιρείας και τη δουλειά που κάνει το
> κάθε workstation. Στο κάτω-κάτω δεν χρειάζεται να αλλάξουν όλα με τη
μια.

Μα η αλλαγή, εγώ σκεφτόμουν να γίνει, για να περάσει η εταιρεία σε ένα
νόμιμο καθεστώς (χωρίς παράνομα αντίγραφα, και χωρίς να πληρώσει
licenses). Αν είναι να δημιουργηθούν έξτρα ασυμβατότητες, ενδο-εταιρικές
πλέον, ακόμα χειρότερα :(

> Αυτό το θέμα συκώνει πολύ συζήτηση και είναι από τα πλέον σημαντικά.

Ναι μπράβο, γι' αυτό είπα να γίνει εδώ η συζήτηση.