Linux on Production Workstations

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Fri Feb 2 13:07:01 EET 2001

> Paidia xeirete,
>
> Mipos kanis sti doulia tou exi egatastisi Linux sta wokstations ton
xriston?
> Skeftome poli sovara na alaxo ola ta WINs se Linux. An iparxi kanis pou
exi
> idi kani kati tetio kai exi to xrono, diathesi na milisoume pano sto
thema
> (na do empiries, provlimata pou antimetopise klp) as mou stili ena
prosopiko
> e-mail.
>
> Euxaristo,
> Dimitris Papadiotis

Δημήτρη δεν στέλνω (μόνο) προσωπικό mail αλλά απαντάω στην λίστα γιατί
πιστεύω ότι τελικά όλους μας απασχολεί το θέμα. Τα μεγαλύτερα προβλήματα
που θα συναντήσεις (κι όποιος άλλος το προσπαθήσει) φαντάζομαι ότι είναι
τα εξής:

a) Mail. Τα HTML mails και attachments που έχουν συνηθίσει όλοι να
παίρνουν από τους φίλους τους (μη επαγγελματικό θέμα, αλλά υπαρκτό), που
ξαφνικά δεν θα έρχονται σωστά, και "μα αυτό το outlook δεν παίζει καλά"...
Και, "αυτό το .exe βιντεάκι που μου έστειλε ο γκόμενός μου από την δίπλα
εταιρεία, γιατί δεν το βλέπω"...
b) WEB. Simply put: που είναι ο IE? Γιατί αυτή η σελίδα δεν φαίνεται?
Γιατί δεν βλέπω ελληνικά?
c) Επαγγελματικά mails. Κείμενα που πρέπει να έρθουν στην / φύγουν από την
εταιρεία, σε Word.
d) Γραμματείς / Word / Excel /  PowerPoint / Visio κλπ κλπ κλπ. Άνθρωποι
που έχουν συνηθίσει να στέλνουν ένα κείμενο 3 γραμμών σε word με
εικονάκια, και ένα σχεδιάγραμμα για το δρόμο προς το σπίτι τους, σε Visio.
 Ναι, δεν έχει σημασία πόσο κάνουν αυτά. Τα είχαν και στην προηγούμενη
εταιρεία τους (τσάμπα - κλεψιμαίικα συνήθως) και γιατί να μην τα έχουν κι
εδώ.. αυτοί με αυτά τα ευρέως διαδεδομένα εργαλεία ξέρουν να δουλεύουν.

Από κει και πέρα, τα υπόλοιπα εξαρτώνται από το αντικείμενο της εταιρείας
σου.

Θα με ενδιέφερε κι εμένα να ακούσω πάντως κι άλλες απόψεις.

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr