(solved) Configuration of remote printer

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Thu Feb 1 19:12:00 EET 2001

On Thu, 1 Feb 2001, I.Ioannou wrote:

> nikosladis at yifan.net wrote:
>
> > Den iparhei  kanenas logos na perasei mesa apo ton server o ektipotis.
>
> Ektos an theleis na exeis kentriko elegxo twn queues sto Linux
> (kai meta oi xristes na se brizoun giati den mporoun na kanoun cancel
> mia job :-) )

Dystyxws ayto einai ena problhma, alla skepsou ti gietai otan exeis 5-6
jobs >10Mb apo diaforetikous xrhstes. Oi perissoteroi print servers
ektypwtwn ta paizoun, idiaitera ean exeis multiprotocol clients[0].

Tassos
[0] i.e. TCP/IP kai IPX mazi....

--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

I just realized that my whole attitude towards life can be summarized
with the phrase "let's get it over with"...     Self