Mailers (was Re: StarOffice 52 kai mailbox size)

Constantinos A. Kotsokalis ckotso at cs.ntua.gr
Thu Feb 1 13:21:01 EET 2001

On Wed, 31 Jan 2001 17:24:42 +0200, Pavlos Parissis wrote:
>den exw kai den prolete na valw, mia xaroula eimai me ton windowmaker:)

Sevaston!

>tha tsekarw mono posa alla rpm paketa xreiazete kai se posa MB antistoixoun afta kai ena dw oti den ksepernane ta 5-6 MB tote tha dokimasw to konqueror xwris fisika kde apla ta libs.

Epai3es ki exases :-) O konqueror einai sto kdebase pou mazi me ta
kdelibs prepei na pernane ta 30 Mb (molis :-))

Constantinos A. Kotsokalis - ckotso at cs.ntua.gr
National Technical University of Athens - ECE Dept.
PGP public key available at: http://www.softlab.ntua.gr/~ckotso/ckotso.asc
"Overflow on /dev/null, please empty the bit bucket."