Configuration of remote printer

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Thu Feb 1 12:24:01 EET 2001

nikosladis at yifan.net wrote:

>                             Thelo na egatastiso enan printer o opoios meso
> mias kartas diktiou na mporei na sindethei se ena samba linux server oste na
> mporoun na ektiposoun oloi oi win clients meso aftou.

O printer prepei na exei network card (kai server),px jetdirect tis HP h
planet printserver, k.a.p. Sinithws aytes oi kartes prosferoun kai
netbios kai lpr
opote mporeis na ton sindeseis kateuteian ston kathe client.
Alliws bale to linux na ton "blepei" san remote unix printer me tcp/ip,
(rm= kai rp= sto /etc/printcap, man printcap) kai bale ta clients na
sindeontai
episeis eite me tcp/ip printing sto linux (den polyempisteyomai to samba
printing)
eite rithmise to /etc/smb.conf na ton kaneis share sta clients sou.