Digital camera se linux

Antonios Linakis krom at krom.org
Mon Dec 31 01:26:01 EET 2001

Nikolaos Kefalas wrote:

> Exo thn entyposh oti proteyon kritirio prepei na einai
> h poihthta ths Cameras oi eykolies kai oi dynatothtes
> kai  an paizei sto linux  kalo einai ....

> --
> NKef (Kefalas Nikolaos) <nkef at otenet.gr>
> Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras
> visit http://users.otenet.gr/~nkef

Anikse to Gphoto, grapse tis ipostirizomenes cameres se ena komati xarti,

Kai bges sti stournari agalia me mia coca cola, kai psaxne ta magazia
gia opia nomizis oti sou aresi.
Prosopika protino Fugifilm MX-100 tin exo 2 xronia tora, den mou exi
kani xazomares kai exi arketa kali piotita ikonas. mono 300 lires apo
Argos :P