partitioning (continued)

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Mon Dec 24 17:11:00 EET 2001

Dimitris Kamenopoulos wrote:

> Επειδή το knode τα έχει παίξει (κρασάρει όταν πατάω reply), ξαναγράφτηκα
> στην lgu. Αφού όμως δε μπορώ να πάρω προηγούμενα μηνύματα, αναγκαστηκά
> ξεκινώ νέο thread.
>
> Κατ' αρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Στο Δημήτρη έχω να πω ότι το
> fdisk του linux είναι καλό (αν και φοβάμαι να το χρησιμοποιήσω απ'
> ευθείας), το fdisk των windows όμως δε διανοήθηκα να το χρησιμοποιήσω από
> τη στιγμή που μου έβγαλε την εξής εικόνα για τα partitions:
>
> 1 - Non DOS (8 MB)
> 2 - DOS (VFAT) (7 GB)
> 3 - Non DOS (11 GB)
> [...]
Το DOS έχει δίκιο. Δεν κοιτά filesystems (σωστά) αλλά μόνο τύπο κατάτμησης.
Πιθανότατα η 4 είναι 0x85 (extended linux partition) άρα το DOS τη θεωρεί
άγνωστη, άρα nos-Dos. (Επειδή είναι αναξιόπιστο και παίρνει πρωτοβουλίες
δεν σημαίνει πώς ό, τι και αν κάνει αυτό είναι λάθος)
--
"If geiger counter does not click,
the coffee, she is just not thick"