partitioning (continued)

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Mon Dec 24 11:29:02 EET 2001

Επειδή το knode τα έχει παίξει (κρασάρει όταν πατάω reply), ξαναγράφτηκα στην
lgu. Αφού όμως δε μπορώ να πάρω προηγούμενα μηνύματα, αναγκαστηκά ξεκινώ νέο
thread.

Κατ' αρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Στο Δημήτρη έχω να πω ότι το fdisk
του linux είναι καλό (αν και φοβάμαι να το χρησιμοποιήσω απ' ευθείας), το
fdisk των windows όμως δε διανοήθηκα να το χρησιμοποιήσω από τη στιγμή που
μου έβγαλε την εξής εικόνα για τα partitions:

1 - Non DOS (8 MB)
2 - DOS (VFAT) (7 GB)
3 - Non DOS (11 GB)
4 - Non DOS (9GB)

Δηλαδή το 4 δεν το θεωρεί extended, αλλά γενικά και αόριστα non-DOS.

Απ' ό,τι κατάλαβα το fdisk έχει -για να το πούμε ευγενικά- μια αντιπάθεια σε
οτιδήποτε δεν είναι vfat, όπως ίσως θα έχετε διαπιστώσει όσοι περάσατε σε ένα
μηχάνημα win μετά το linux.