DVD (was: Re: Linux Set top box proothei o OTE !!!)

Theodore J. Soldatos theodore at NOSPAMeexiREMOVETHIS.gr
Fri Dec 21 10:01:11 EET 2001

In <20011220210651.18212C7E.NOFFLE at localhost.localdomain.local>, Άγγελος
Οικονομόπουλος wrote:

> Πόσο τοις εκατό της χαράς; Μπορείς π.χ. να δείς το δεύτερο μισό του
> matrix (το τσίρκο) χωρίς σοβαρά κολλήματα;

Απ' ότι έχω καταλάβει αυτό είναι πρόβλημα του συγκεκριμένου DVD και
εξαρτάται από την συσκευή σου αν θα το παίξει. Στο μηχάνημά μου, όλοι οι
players και στα δύο λειτουργικά έχουν πρόβλημα, γιατί απλά η συσκευή δεν
μπορεί να διαβάσει (ανάβει το λαμπάκι μονίμως). Μάλιστα κάποιοι βγάζουν
και το σχετικό error message ότι δεν μπορούν να διαβάσουν, άλλοι μου λένε
ότι EOF και άλλοι απλά κάνουν crash.

Θ.

--
=====================_/_====== "Greed is never good" - Linus Torvalds ========