DVD (was: Re: Linux Set top box proothei o OTE !!!)

DJ Art djart at linux.gr
Fri Dec 21 01:22:01 EET 2001

On Thursday 20 December 2001 19:14, Dimitris Stasinopoulos wrote:

> Mexri tora den exo brei programma se linux pou:
>
> na paizei encrypted DVD &&
> na pazei me full fps sto sistima mou (dual P3 750) &&
> na min xanei to A/V sync otan kaneis ff, rewind, previous/next
> chapter, pause, seek to tade frame ktl  &&
> na min exei provlima me fullscreen &&
> na exei support gia other languages and subtitles &&
> na exei DVD navigation controls &&
> na min einai gay o author tou;

γιατί, έχεις βρεί τόσο τέλειο πρόγραμμα για άλλο λειτουργικό ??

Ναι, ναι .... PowerDVD και WinDVD. Δεν είναι όλα τόσο τέλεια, όμως. Δεν
δουλεύουν πάντα (100%) τόσο τέλεια όσο τα παραπάνω σου requirements
(ειδικά το τελευταίο ;-)

όλο και κάτι θα κολλήσει, όλο και κάποιο bug θα βρείς, όλο και κάποιος
driver την τελευταία στιγμή δεν θα συνεργαστεί κλπ ...

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)